woensdag 25 oktober 2017

Hallo,

Na een lange tijd van echt geen inspiratie, kleine vakantie in Zeeland, en
een opdracht in geboortekaartjes, hoop ik nu de flow weer terug te hebben gekregen.
Ik had me dinsdag nog aangemeld bij het kleurenkaartteam,
maar zal wel te laat zijn geweest omdat mijn naam niet meegenomen is in de lijst.
Doordat ik de kaart wel klaar had wil ik hem toch laten zien.



Het is een cas kaart voor als je een lief kaartje
nodig hebt voor een speciaal iemand. :)

Ik kom zeker kijken bij iedereen die mee heeft gedaan.

Vrolijke groet
Ant.

13 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart Ant. Perfect voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Enwie weet zet Martina je er nog tussen. Heeft ze ook eens bij mij gedaan. Fijn dat je inspiratie weer terug is.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had idd je naam gemist, maar nu ik net je mailtje opende, werd ik nieuwsgierig en ben blij, dat ik gekeken heb. Het kaartje is zeker de moeite waard. Het leuke is vaak, dat je van elkaar zoveel kan leren. Bedankt dat we mochten kijken. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan. Super hoe jij met weinig materiaal een prachtige kaart weet te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart, Ant. Heerlijk als je inspiratie weer terugkomt...
    Ik heb je toch gevonden ook al ata je niet in de lijst ;-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een Bijzonder kaartje, klopt het dat ik in het grijs 2 mensen herken? of is dat toeval?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is toeval, maar meende het er ook in te zien toen de kaart af was. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren geen tijd meer gehad om te reageren.....maar vandaag mag ook he? Wat een schitterend kaartje Ant....en wat Marfien zegt.....klopt volgens mij.....wat leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je staat wel in de lijst, je kaart is mooi door de eenvoud. Groetjes, Nelleke g

    BeantwoordenVerwijderen